Am Zischtig si mer met üsem Toyota i Krügerpark gange. Do zausch e gwösse Itritt, derför chasch nocher met em eigete Auto imene riese Gebiet omefahre und Tier beobachte. Leider hei mer kei Leoparde und Löiie atroffe, esch aber glich super gsi.
Donnerstag, 5. Februar 2009
Abonnieren
Kommentare zum Post (Atom)
.jpg)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen