Mittwoch, 11. Februar 2009

Dienstag, 10. Februar 2009

Wöu mer vom Shoppe noni gnue gha hei, si mer höt no ine gigantische Outletpark. Dört hani mer grad 2 neui Sunnebröue zom Pris vo einere kauft (mini Pilotebröue esch mer abhande cho)
Am Nomittag si mer ofne Wiifarm go Bier…ehhh Wii degustiere. Die einte hei es Damerüschli dervo treit .
Öbrigens, do unde z Kapstadt eschs ganz anderscht, as vorhär im Busch. Total es neus Süd Afrika.


















Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen